Evaluare psihologica

  Nou!!!

Program de optimizare a rezultatelor scolare:
Va propun o serie de activitati ce au ca scop optimizarea rezultatelor scolare ale copilului dvs.
Astfel, cel mic va bebeficia de o evaluare ce are la baza scala RAVEN , pentru cunoasterea coeficientului de inteligenta si testul SMALSI pentru identificarea stilurilor de invatare.
La final va primi o descriere detaliata a stilului de invatare potrivit si a strategiilor de învăţare care pot maximiza performanţa academică.

Oferta:

Pachet 4 intalniri: 300 lei*
2 sedinte evaluare
2 sedinte: interventie, consiliere scolara

*pentru intalnirile dupa ora 18.00 sau sambata pana in ora 14.00 : 360 lei



Competente in testarea psihologica si Licente personalizate de utilizare a testelor psihologe :


 
          Matrici Progresive Standard (SPM) a fost construit pentru evaluarea inteligenţei persoanelor cu vârsta cuprinsă între 6 şi 80 de ani.
       Permite o măsurare acurată a proceselor intelectuale ale copiilor şi adulţilor.
       Testul este alcătuit din cinci seturi sau serii de imagini/diagrame lacunare în care apar modificări seriale simultan în două dimensiuni. Fiecare diagramă are         o
       parte lipsă, iar persoana testată trebuie să o identifice între alternativele de răspuns care îi sunt oferite.

       Pentru menţinerea interesului şi evitarea oboselii, fiecare problemă este prezentată  într-o manieră clară şi pe cât posibil aspectuoasă.

                            (http://rtscluj.ro/content/view/8/10/)
                                               


 SMALSI : un chestionar (de autoevaluare) conceput pentru a evalua constructe principale asociate cu motivaţia şcolară şi cu strategiile de învăţare, 7 dintre acestea se axează pe punctele tari ale elevului, iar 3 vizează punctele sale slabe.
 Permite identificarea strategiilor deficitare de învăţare care pot afecta performanţa academică şi astfel ghidează şi facilitează intervenţiile menite să optimizeze procesul de învăţare. (http://www.cognitrom.ro/prezentare_smalsi.html)




 
      Chestionarul de evaluare a copiilor–4 (ECI-4) este un instrument de screening care evaluează cele mai prevalente tulburări psihiatrice manifestate la copii cu vârste cuprinse între 3-7 ani. Se bazează pe criteriile de diagnostic prevăzute de Asociaţia Americană de Psihiatrie (1994) în Manualul de diagnostic şi statistică a tulburărilor mentale (DSM). (http://www.cognitrom.ro/prezentare_eci4.html)
 
 
 

 

        

       Denver Developmental Screening Test

Instrument consacrat în detectarea potențialelor probleme de dezvoltare ale copiilor cu vârste cuprinse între 0 și 6 ani.

Se urmareste evaluarea nivelului de dezvoltare pe urmatoarele arii: Personal-Social, Motor-Fin-Adaptativ, Limnaj, Motor-Grosier.

 
            
 
 
 
 
 
 
 
       CERQ (Chestionar de Evaluare a Copingului Cognitiv Emoţional) este un chestionar multidimensional, construit pentru a identifica strategiile de coping cognitiv, pe care cineva le foloseşte după ce a trăit anumite evenimente sau situaţii negative.
 CERQ se referă în mod exclusiv la gândurile unei persoane după ce a trăit o experienţă negativă.
      Reglarea emoţiilor prin cogniţii este fără îndoială asociată vieţii umane, iar cogniţiile sau procesele cognitive îi ajută pe oameni să-şi regleze emoţiile sau sentimentele şi să nu fie copleşiţi de intensitatea acestora, de exemplu în timpul sau după ce au trăit un eveniment stresant sau o experienţă negativă de viaţă.
                         (http://www.cognitrom.ro/prezentare_cerq.html)
 





 

       SACS ( Scala de abordare strategică a coping-ului)este un chestionar multidimensional, construit pentru a identifica strategiile de coping comportamental în context social, pe care cineva le foloseşte după ce a trăit anumite evenimente sau situaţii negative.
 Se referă în mod exclusiv la modul în care o persoană reacționează comportamental activ/pasiv, prosocial/antisocial, direct/indirect, după ce a trăit o experienţă negativă.
      (http://www.cognitrom.ro/prezentare_sacs.html)










      Testul arborelui are doua mari valente diagnostice una proiectiva si una metrica, de evaluare a nivelului dezvoltarii mintale. http://romania.testcentral.ro/ro/produse/teste-clinice/terapia-copilului-cuplului-și-a-familiei/arbore/()











         Desenul Familiei pune accentul pe capacitatea testului de a releva tipul si calitățile relațiilor subiectului în cadrul familiei sale, prin familie întelegând toate modalitățile de structurare a acestui tip de unitate, de la cea nucleară, continuând cu cele monoparentale, destructurate, compozite, extinse, și terminând cu cazul subiectului fără o minimă inserție socială sau rețea de suport social.

        Abordarea  psihodinamica, apropriata mai ales pentru considerente de ordin clinic, utila surprinderii si descrierii tulburarilor în planul relational si al maturizarii psiho-afective. (http://romania.testcentral.ro/ro/produse/teste-clinice/terapia-copilului-cuplului-și-a-familiei/familie/#3275)
 
 
 
 
 
      
 
 
 
     Desenul persoanei
      În urma interpretarii acestor aspecte se obtine o descriere a principalelor trasaturi de personalitate ale subiectului, inclusiv aspectele psihopatologice aferente. (http://romania.testcentral.ro/ro/produse/teste-clinice/terapia-copilului-cuplului-și-a-familiei/desenul-persoanei/#3294)
 
 
 
 
  •  


Pentru programari, informatii suplimentare, contactati: 0766631839
 

 


 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu